Qui som

L’AMPA és una organització, sense ànim de lucre, que té com a principal objectiu la millora contínua del centre escolar dels nostres fills. Perquè això sigui una realitat, l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes està formada per totes les famílies de l’alumnat de l’escola que en són sòcies a través d’una quota anual que s’abona a principi de curs, en la compra de llibres i xandalls.

La Junta Directiva de l’AMPA per l’any 2016-2017 està integrada per:

• Presidenta: Sílvia González
  • Secretaria: Cristina Vilà
  • Tresorera: Sónia  Serrano
  • Vocals: Victoria Cuesta, David Cáceres, Juan Escalona

La Junta es reuneix periòdicament en reunions ordinàries per debatre i organitzar les activitats que cada comissió desenvolupa al llarg del curs.

Aquestes trobades també serveixen per informar de les decisions del Consell Escolar (mitjançant un membre de l’associació que en forma part) i de les reunions que l’AMPA manté amb l’equip directiu de l’escola, amb les altres AMPA de Lloret, amb mares i pares delegades i delegats, amb els responsables del menjador i amb altres persones i entitats.

Un cop l’any es convoca l’Assemblea General de l’AMPA, on totes les famílies hi són convidades.  A l’assemblea es debaten i s’aproven els pressupostos de cada curs.

Nou estatut 2016

Resum anual activitats AMPA 2014-2015 2013-2014