Club d’escacs

CLUB D’ESCACS DE L’ESCOLA POMPEU FABRA DE LLORET DE MAR

Aquest curs el Club d’Escacs de l’escola farà activitats en un format diferent a l’any passat. En comptes de sessions formatives setmanals s’organitzaran una sèrie de jornades i tornejos a l’escola.

La participació a les activitats del club és gratuïta.

L’activitat l’organitza de manera voluntària el Mestre d’Escacs Sergi González Vericat, pare de l’escola.

En aquesta pàgina s’informarà de les activitats del club i hi podeu accedir a recursos per l’aprenentatge i pràctica dels escacs.

L’activitat està dirigida a tots els nens i nenes que fan de tercer a sisè curs a l’escola.  Els alumnes interessats en participar a les activitats del club haurien de comunicar-lo amb un missatge a club-escacs@ampa-pompeu.comindicant el nom, el curs i un telèfon de contacte.

JORNADES I TORNEJOS CURS 2015-16:

• (La informació apareixerà properament)

RECURSOS PER L’APRENENTATGE DELS ESCACS:

(Els enllaços apareixeran properament)

PRÀCTICA DELS ESCACS JUGANT AMB UN ORDINADOR:

(Els enllaços apareixeran properament)

ALTRES INFORMACIONS: